Kulunut kesä on ollut varsin vilkas vierailukesä. Mikä sen ihanampaa, kaikki hyvät ystäväni, työtoverini, naapurit ja  mummitettavat ovat olleet käymässä. Siitähän minä nautin tietysti. Kiitokset kaikille ja tere tulemast uuesti!

Jotkut vieraani olen majoittanut tänne Römpsänperän Kissankarvahotelliin, osa taas on yöpynyt hotellissa. Ovat ymmärtäneet oman parhaansa! wink

No, kun sitten vieraiden kanssa on illastttu ravintolassa ja tulee eron hetki eteen. Ei, ei näistä ystävistä voi erota - ei.
Siis heidän kanssaan vaan hotelliin yöpymään! Toisen kerran olin aivan virallisesti ja sain nauttia aamupalankin hotellissa, mutta toisella kerralla olin jäniksenä ja jäi siis aampalakin väliin. Hän, joka oli hotellihuoneen itselleen varannut ja maksanut, nukkui lattialla ja minä sängyssä! Tasan ei käy onnen lahjat!  smiley  Anteeksi, Heli!